Jälleen jouduin aivan paniikkiin. Heillä oli sentään aika korkeat palkkiot ja saarella oli merisotilaat. Minä nyökkäsin, koittaen pitää nyt kasvoni peruslukemilla. "Kuka sinua oli ampunut?" Chopper kysyi, muiden kuunnellessa aivan hiljaa. "No tänne saarelle tuli merisotilaat ja ne koitti saada minuakin mukaan", sanoin ja virnistin varovasti. Chopper nyökkäsi minulle ja joi teestään. Vilkaisin nuotioon päin, reppuni oli sen vieressä samoin kuin se varastettu miekkani. Koitin etsiä käsillä kuppiani hiekasta, huomaten pian sen särkyneen kiveen, teetkin valuneena maahan. Jälleen nostin hieman katsettani ylöspäin, vilkuillen mahdollisimman huomaamattomasti noita. Huomasin Zoron tarkkailevan minua sivusilmällään, toisten jutellessa jostain. Minä olin väsynyt ja aivan poikki kävelemisestä, kylään oli kuitenkin matkaa jonkin verran, enkä ollut nukkunut pariin päivään ollenkaan. Kuitenkin pysyin vielä hereillä, ihan vain vahtiaksenikin heitä. 

Kaikki olivat menneet jo nukkumaan, paitsi minä ja Zoro. Hän oli jäänyt vahtiin yön ajaksi, tai niin muut olivat ilmeisesti päättäneet. "Turhaan sä meidän takia valvot", tuo sanoi ja minä vastasin tuhahduksella, nousten kuitenkin ylös. Nappasin repun käteeni ja kävelin kauemmas muista, he nukkuivat nimittäin nuotion ympärillä. Istahdin maahan nojaten isoon kiveen. Nostin katseeni taivaalle, jossa näkyi jo tähdet ja pieni kuu. Hymähdin ja siirsin etuhiukseni ylös pois silmieni edestä. Vilkaisin vielä noihin merirosvoihin päin ja ajattelin odottaa heidän kaikkien nukahtavan ensin. Kuitenkin nukahdin itse kiveä vasten, sillä en jaksanut enää valvoa yhtään.

Aamulla heräsin eilisen nuotion vierestä, tajusin Namin olevan vieressäni. Nousin ylös hieman ihmeissäni, sillä enkös minä ollutkin mennyt kauemmas muista. "Huomenta unikeko", Nami sanoi ja kasasi peittoja pois maasta. Katsoin paikkaan jonne olin yöllä mennyt nukkumaan, mutta ei siellä mitään tavaroitanikaan ollut enää. "Yumi, voitko viedä meidät kylääsi?" Nami kysyi minulta ja minä olin ihan pihalla, mistä hän tiesi jo nimenikin. "T-tota joo kai", sanoin ja nousin nopeasti ylös, ottaen reppunikin maasta. Heitin sen olalleni ja suoristin vaatteitani. Osa tuli laivasta ulos ja osa tuli metsästä. "Mennään!" Luffy huudahti ja lähdimme metsään päin, minun johtaessa koko joukkoa. Jospa minä pystyisin jossain vaiheessa karkaamaan omalle talolleni.